Biodata

-Fariz Izwan Bin Roslan
-14th Jan
-Shah Alam , Selangor
-Musician
-Play Band
-Trance Addict
- :)

Saturday, September 26, 2009

Raya 2009

balik kg?
haha, blek la
wat pe?
Raya la...
best ke raya?
Bosan gle, cam hari-hari biase jek,,
banyak dapat duit raya?
dah besar2 sikit je la,,
ramai fam yang blek kg??
Ramai jugak,, tp x meriah dlu..
baju tahun ni kaler ape?
Merah jek, same ngan buah hati.. haha
raya kat mane jek?
Kedah la..

Ble sampai hari raya, mst best.. Tapi thn nie lain sket.. Kmeriahan raya tuh dah xde.. Dah kosong.. Xtaw knape.. Cam sedih pon ade.. Dlu time kecik2 best gle.. Sumpah best.. Ramai sdare, dpt duet raye,. skang ne, sdare2 dah besar, duit raye aku xkesah lagi.. Tapi aku raye ngan kete baru(Proton Persona 1.6) thn ne.. Jumaat dpt kete baru, sabtu blek kg, ahad raye,, raye kete baru je la thn nie,, Tapi aku harap thn dpt raye best,, skang aku ngah wat blog kat kg, laptop abg chik aku.. bosan x tdo lg, tgu abg sdare aku blek,, k la, chow..

No comments:

Post a Comment