Biodata

-Fariz Izwan Bin Roslan
-14th Jan
-Shah Alam , Selangor
-Musician
-Play Band
-Trance Addict
- :)

Saturday, October 17, 2009

Cerita Hari Ini! Ade yg best n ade yg xbest..

17/10/2009
SABTU
Harini open house umah Amin..
Makan sedap tuh.. Hahaha
Tapi aku datang lambat sket..
Kalo x leh lepak ngan Deame n Ben..
Aku n Awek aku on the way jek nampak Deame ngan awek die blek..
Aku dah tlambat.. Adoi..
Aku datang ade Ben ngan awek die, tapi die pon nak chow dah..
Then aku g la cc ngan Ekal..
Ramai membe² lame kat cc..
Arep Jasmi, Kelong, Hazmi, Daus, Fathi, Fadhli n Taqif..
Aku men la game Circle Green Tower TD ngan dowg..
Best gak.. Tapi Tau² jek Ekal ngan Nizar nk g umah Amin blek sbb nk jmp Faz..
Dowh kate kejap.. Aku tgu bkn maen lame..
Tapi x dtg².. Siot tol..
Membe² mmg ske wat aku cam ne..
Aku dah paham ngan membe zaman skang..
Dowg ble dah jmp membe lain, dowg dah lupe kat aku..
Pape ar, Aku seda aku sape an..
Thx membe!!!!!

No comments:

Post a Comment