Biodata

-Fariz Izwan Bin Roslan
-14th Jan
-Shah Alam , Selangor
-Musician
-Play Band
-Trance Addict
- :)

Sunday, October 18, 2009

Kete Kena Langgar

18/10/2009
Ahad
Pukol 1pagi, kete bapak aku kene langgar ngan jiran aku..
Jiran aku baru amek lesen, die 'reverse' kete die..
Then terlanggar kete bapak aku kat bahagian pintu blah kanan..
Naseb baek hati dia mulia, die call mak aku sbb nak byr ganti rugi..

Pukol 1.30 tgh hari, kene langgar lagi kat bumper blakang..
Kat Pasaraya Giant, dia dari parking, reverse x tgk kete bapak aku..
Then kne la langgar tok kali ke-2 dalam satu hari..
Sume orang kuar cakap bapak aku x besalah..
Memule orang tuh xnak bayar ganti rugi, mak die kuar dari kete then mak die bagi no HP..
Nanti dowg akan bayar..

Elok nak g open house, bapak aku tros x jadi pegi..
Takot kne langgar kali ke-3 plak..
Bapak aku hanta kete g workshop,then dok umah je la..
Malang tol harini...

No comments:

Post a Comment