Biodata

-Fariz Izwan Bin Roslan
-14th Jan
-Shah Alam , Selangor
-Musician
-Play Band
-Trance Addict
- :)

Tuesday, December 22, 2009

TECHNICIAN MUDA!

21/12/2009


Isnin


Aku baru start kerja kat Ole-Ole Super Bowl..
Best gle..
Enjoy gak aku keje stu..
Jadi technician plak tuh..
hahaha..
Kat stu membe-membe technician sume best2..
Sume masok air la..
Bru je kenal sehari, dah cam kenal stahon..
Kat stu ade Zack, Lee, Wan, Daus Kecik, Mamat dan x lupe Captain Technician aku, Abg Man..
Korang nak tgk tmpt keje aku??
Meh aku tunjok sket..

















Ni lah mesin technician bowling..
Sume ade 28 lane table..


















Ni plak Distributer..
Die gerak secara automatik untok susun pin atas table bowl..
Bende ni slalu jem..
Tapi nak setelkan snang jek..
















Ni plak aku lupe name die..
Tp function die untok naikkan pin kat distribute untok susun atas table..



















Ni namenye Table..
Function die tok susun pin bowling..

No comments:

Post a Comment