Biodata

-Fariz Izwan Bin Roslan
-14th Jan
-Shah Alam , Selangor
-Musician
-Play Band
-Trance Addict
- :)

Sunday, November 14, 2010

Kenape tibe2 rase nak tulis blog lak ni..

Harini maybe hari malang aku lah.. mase aku nak g keje tadi, moto aku dah la rosak, lambat je aku nak nak g keje, dah punch lambat tadi. siot tol.. pastuh blek keje tadi plak moto tros jem.. aku call abah aku, abah aku..
abah aku dtg kat summit usj, sbb aku n moto aku tgu beliau kat stu.. dah la moto xleh jalan, xkan nak bwk masok kat dalam kete plak an.. kalo basikal xpe la, ni moto la... mule2 aku pengang tingkap kete abah aku, dah 5minit cam tuh xleh thn, tgn saket siot, aku pon brenti.. abah aku cari tali dalam kete die, die amek sume tali beg mensyuarat die, then sangkot kat kereta die n ikat kat moto aku, aku mcm x confident je an, aku bukak tali pinggang aku n korbankan tok ikat kat moto gak.. pastuh, abah aku bwk kete n aku kne stedy kat moto menyusor dari belakang.. alangkah terseksanya..

bile dah sampai kat kedai moto plak, aku g la repair, duet dah la ngam2 nak wat duet blanje bulan ni, abes la plak kat moto.. Rm93 sumenye.. siot je.. sume ni dugaan.. nak wat cam ne an.. maybe ade hikmah disebaliknya.. tapi serius, korg x rase ape yg aku rase hari ni.. aku dah la kne cari duet sendri tok tampong kos hidop aku skang, mcm korg xpe la, mintak je kat fam korg,, korg kebanyakkan anak org kaye, aku ni org sederhana, maybe stengah membe aku ade yg ckp aku ni byk duet sbb blanje dorg, tapi aku blanje sbb aku pk korg membe, bukan nak menunjok yg aku byk duet.. so, inilah dugaan hari ini yg aku lalui. ape pulak yg jadi esok lusa dan hari seterusnya.. yg tuh blom pasti, yg tahu hanya yg maha esa.. so kta berserah kepadaNya sahaja.. assalamualaikum

No comments:

Post a Comment