Biodata

-Fariz Izwan Bin Roslan
-14th Jan
-Shah Alam , Selangor
-Musician
-Play Band
-Trance Addict
- :)

Sunday, April 17, 2011

Siapa Aku Dengan Muzik?

yeah!! ini FARIZ IZWAN BIN ROSLAN!!
mungkin ada daripada kalangan membe aku belum kenal aku ini siapa sebenarnya...
aku adalah seorang yang UNIVERSAL...
tapi bab-bab rabak seluar ni dah lame dah.
korang nak ajak layan grunge?metal?hardcore?pop? aku boleh je!!
korang nak aku layan RnB?trance?electro?dance? pon boleh!!

kenapa aku hendak menjadi sebegini? sebab aku ingin mengumpul seberapa banyak rakan yang ada kat dunia ni :) selain itu aku juga hendak mengambil tahu semua jenis muzik yang ada kat dunia ni. kalau betul minat muzik, xboleh la nak kutuk2 genre yang korang tak suka...

aku harap korang tak salah anggap aku sebagai "poser" atau "culture shock" plak.. hahaha
bila aku dalam genre yang lebih terbuka, lebih ramai kawan aku leh dpt :)
dan pesanan terakhir dari aku, korang boleh nak jadi universal, tapi jgn plak nak kutuk2 muzik atau genre lain, melainkan "budak tuh main cam sial"... hahaha
ish ish ish, ok la, Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment