Biodata

-Fariz Izwan Bin Roslan
-14th Jan
-Shah Alam , Selangor
-Musician
-Play Band
-Trance Addict
- :)

Wednesday, May 4, 2011

senyum bila dengar perkataan "masalah"

Hari-hari dengan pelbagai masalah , pelbagai kerenah , pebagai ragam . Bila direnungkan balik aku hanya mampu tersenyum seorang diri memikirkan perkara yang sudah berlalu . Bagi aku masalah adalah sesuatu yang biasa bagi seseorang manusia kerana kita tidak boleh lari dari masalah sendiri, seharusnya kita mesti tempuh untuk menyelesaikan masalah berikut. Sekiranya kita mempunyai masalah,kita tidak seharusnya rasa panik, kita mesti releks dan fikirkan secara rasional untuk menyelesaikannya. Jika masalah berlaku kepada aku, langkah pertama aku akan tarik nafas, langkah kedua fikirkan apa masalah yang aku sedang tempuhi dan langkah ketiga SENYUM :)

No comments:

Post a Comment