Biodata

-Fariz Izwan Bin Roslan
-14th Jan
-Shah Alam , Selangor
-Musician
-Play Band
-Trance Addict
- :)

Friday, May 11, 2012

What i do on 11th May 2012 ? :)

Hanta dua orang khalifah ni pergi class.

Lepak mamak ngan Debet & Ahmer sebelum dorg masuk class

Pisang kat library MSU, aku cuba bekarya kejap.

Ni acah-acah belajar je, maklum la orang nak ambik gamba :D

Jumpa Fariz sat, nak bagi baju :)

Sebelum nak pergi Solat Jumaat.

Ni pon sebelum nak pergi Solat Jumaat.

Emal lame tak jumpe aku, teruja besau die. hahaha

Acah-acah "DJ" kat MSU, tp cuba korang tgk turn-table die. hahaha

Baju ni Baem baru print, so aku jadi Model la kan. ahaha


Hari Jumaat 11 May 2012
Pagi-pagi hanta Debet ngan Ahmer then pegi breakfast kat Ali Bistro. Pastuh tak tau nak buat ape aku lepak kat library MSU ngan debet. Dalam pukul 10pagi mcm tuh aku balik rumah nak kejut Azam, die kate nak pegi pasar ngan aku. Kejut punye kejut punye kejut , die xnak bangun. Aku pon pergi la teman Baem pergi college. Lepas tuh jumpa Iqmal, kitorang lepak la skali ngan Ahmer, Baem & Debet, pergi Solat Jumaat same-same. Lepas abes Solat Jumaat, kitorang pun pergi la beli barang dapur kat Tesco then terus pergi amek Danny kat KTM Shah Alam. Sampai je kat rumah aku kejut Azam, die kate kat aku semalam nak tolong aku masak, tapi die kate die nak tolong rasa aku masak je sebenarnye, so aku masak la sorang-sorang, nasib baik Iqmal tolong sikit. Aku masak Tomyam kot. Belum sempat aku nak makan, aku tertidur sampai pukul 11malam, tak makan lagi, bangun tidur je tgk periuk nasi dah kosong, nasib baik ade lauk lagi, aku pon masak nasi ngan buat nescafe. Kenyang makan je aku lepas jap isap rokok then mandi. Lepas mandi aku tengok tv, cerita jepun mane tah. Bosan tgk tv aku tros dok depan laptop then tulis la Blog ni. Sekian terima kasih. ^_^


No comments:

Post a Comment