Biodata

-Fariz Izwan Bin Roslan
-14th Jan
-Shah Alam , Selangor
-Musician
-Play Band
-Trance Addict
- :)

Saturday, August 13, 2011

Cinta Aku Tak seRomantik Kamu


Dari mana datang romantik? adakah ia dari cinta? seseorang yang romantik akan melakukan apa saja asalkan pasangannya bahagia. Cinta yang paling romantik selalunya ada kat dalam TV tuh. Semua nak sweet je, korang rasa ade ke orang romantik macam tuh? Tapi lain orang lain cara. Jadi kita tak boleh nak nilai sama ada orang tuh romantik atau tak. Kita kena jadi diri kita baru lah romantik tuh datang sendiri :)

Kadang-kadang aku teringin jugak nak jadi romantik macam kat dalam TV tuh, semuanya sweet je, tapi dalam TV selalu tipu . hahaha . Aku ni bukan la romantik mana, tapi romantik tuh ade la sikit. ceyt!. hahaha. Aku rasa peristiwa romantik ni berlaku bila aku ade couple ngan Si Gadis ni (nama tidak dipaparkan). 3 tahun jugak la aku couple ngan dia, bila time couple tak rasa romantik mana pon, tapi bila dah break baru dapat rasa time aku couple dulu romantik gila, lagi-lagi bila kitorang sembang balik pasal benda lama. hahaha. kelakar pulak rasanya. Aku ngan Si Gadis ni masih contact sampai sekarang. Bila dia call aku je, air mata aku mesti mengalir, tak tahu kenapa, padahal tak cerita sedih pon, mungkin sebab dia orang paling romantik penah aku jumpa kot. ahaha. tapi Si Gadis ni kasar orangnya, bila sampai part sweet, kalah perempuan melayu terakhir.hahahaha (jangan marah ye Si Gadis). Betul kata pepatah, Hilang Tiada Peganti. Harap aku dapat cari peganti serupa macam dia lepas ni . Insyaallah :) . Si Gadis ni banyak bekorban untuk aku, mungkin tuh yang aku rasa romantik kot.

Nak cerita sikit kisah-kisah lama ni, ceewah . . Dulu kitorang penah main tutup-tutup mata kat shopping mall, habis semua orang nak dilanggarnya. maklumlah, mata kena tutup ngan kain, mana la nak nampak jalan. orang kat shopping mall sume tengok je, tapi kitorang peduli ape. hahaha. masa Si Gadis masuk belajar dulu aku tiap-tiap minggu ambil dia kat UNISEL Bestari Jaya, walaupon hujan tengah lebat, aku redah je, janji dapat jumpa and lepak ngan dia. sampai je kat unisel aku dah basah kuyup dah, last-last aku pakai baju and seluar dia time lepak . Aku wat relex je pakai baju perempuan, orang nak pandang pelik ke ape, pegi mampos la, janji aku dapat jumpa dia. hahaha. sampai macam tuh sekali. tapi sekarang ni takde dah. Si Gadis pon nak kahwin dah. Aku harap dia bahagia & korang jangan ingat aku berharap nak kat dia balik pulak. tuhan dah kata tak ada jodoh. jodoh dia ngan orang lain. aku tumpang gembira la bila dia dah kahwin nanti. ye la kan, orang yang dia nak kahwin tuh kaya, boleh jaga dia. aku tak ada apa-apa yang boleh bagi. mungkin dia dah lebih matang dalam pecintaan. aku harap berkekalan sampai akhir hayat. amin. dan doakan aku agar jumpa orang macam Si Gadis lagi dimasa akan datang :)

No comments:

Post a Comment